יום חמישי, 20 באוקטובר 2011

Special A! סיקור



אז האנימה הראשונה שאני יסקר תהיה Special A,
בחרתי בה כי זאת האנימה הראשונה שראיתי במחשב,


שם: Specia A Class
ז'אנר:קומדיה,רומנטיקה,חיי בית ספר,ש'וגו.
מס פרקים:24
עונות:1







מאז שהייתה קטנה היקארי האנאזונו הפסידה בכול מה שעשתה לקיי טאקישימה,
כשהיו בני שש אבותיהם גרמו להם להילחם,עד אותו הרגע חשבה היקארי שהיא הכי טובה,אך כשקיי ניצח אותה,
היא החלה להחשיבו כיריבה.
היקארי באה ממשפחה ממוצעת אך הצטרפה לאותו בית הספר של קיי,בית ספר בעיקר לעשירים בכדי לנצח אותו,
מה שעלה לאביה המון כסף,
קיי והיקארי שניהם משתייכים לכיתת S.A כיתה בה לומדים שבעת התלמידים הכי טובים בבית הספר,
לכות אחד מהתלמידים האישיות שלו והסיפור שלו,מה שגורם לסדרה להיות מצחיקה עוד יותר ממה שהיא
שבעת התלמידים מדורגים לשבע מקומות,

1.קיי טאקישימה
2.היקארי האנאזונו
3.ג'ון יאמאמוטו
4.מגומי יאמאמוטו
5.טאדאשי קארינו
6.אקירה טאודו
7.ריו טסוג'י



דעתי על הסדרה,
אחת הסדרות המצחיקות ביותר שקיימות,אני באמת מאוהבת בסדרה הזאת,
היו פעמים שפשוט בכיתי מרוב צחוק כמעט בכול פרק,
סגנון הציור מושלם מבחינתי,זה סגנון ציור שאני ממש מתחברת אליו,
שירי הפתיחה והסיום מדהימים,ושוב אני חוזרת ואומרת
הסדרה גמרה אותי מצחוק,היא תתאים לכול אחד,ובאמת סדרה מדהימה!


דירוג בסולם המלצות של Moshi-Moshi:
ממליצה ביותר!!
10\10


       

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה