יום שישי, 21 באוקטובר 2011

"מאקי-צ'אן?!" הקדמה

קבלו את מאקי וריו מ"מאקי-צ'אן?!"
לא זה לא הפרק הראשון זו סתם שיחה מפגרת שדימיינתי בראשי והחלטתי לכתוב,



הכול התחיל בבוקר עדין בו מאקי ישנה במיטה שלה...
"מאקי...מאקי...מאקי..." ריו יושב ליד המיטה של מאקי ובוהה בה,
"אה...מה קרה? איפה אני?" מאקי קמה ומשפשפת את העיניים,
"בוקר טוב!"
"בוקר טוב..." מאקי השיבה בעייפות והסתובבה לכיוון הקיר עם הגב כלפי ריו ונרדמה שוב,
"בוקר טוב!!!" היא קפצה במהירות,
"מה השעה?!מתי מתחיל בית ספר?!ריו מה אתה עושה-פה?!" מאקי מתחילה לצעוק בלחץ,
"חמש וחצי בבוקר והיום יום שבת,סתם באתי לבקר..."ריו מסתכל עליה בפרצוף משועשע
"מה אתה עושה פה בחמש בבוקר?" =.=
"כבר אמרתי לך...באתי לבקר..." =.=
"אל תעתיק את הפרצוף שלי!!" =.=
"אין לך זכויות יוצר!"=.=
"בטח שיש לי!"=.=
"אילו זכויות בדיוק?!"=.=
"זכויות של היוצר שיצר אותי!"=.=
"מאקי מה את עושה?מזה הרעש הזה?" אחותה של מאקי נכנסת לחדר ומסתכלת על ריו,
אחותה של מאקי יוצאת מהחדר,"אמא!!!! למאקי יש חבר!!!!" ורצה לאמא שלה במהירות
"תראה מה עשית!!!" מאקי מתעצבנת על ריו
"אני?! את זאת שצועקת כול הזמן!!" ריו מתעצבן על מאקי,
"אתה זה שבא לפה כול הזמן!!!"
"כי משעמם לי לבד!!!"
"עכשיו חמש וחצי בבוקר...מי ער בחמש בבוקר!?"
"אני!"
"אבל אני לא!"
"אז תתחילי להתעורר!!!"
"אני ערנית מאד!!!"
"אני רואה חתיכת צעקנית!!!"
"גם אתה צועק!!!"
"לא אני לא!" ריו מתחיל ללחוש,
"עוף לי מהחדר!!!" מאקי מתעצבנת,
"מי רוצה להיות פה בכלל?!" ריו יוצא מהחדר
ריו נכנס לחדר ואחריו אחותה של מאקי ואמא שלה,
"אני לא מאמינה שלא סיפרתם לי!"אמא שלה מסתכלת על ריו ומאקי בכעס,
"גם אני לא!" אחותה מהנהנת בראש,
"את מה!?"מאקי עונה בכעס,
"שאת וריו חברים!"אמא שלה מתחילה לבכות,
"אנחנו לא!!!"ריו ומאקי צועקים ביחד,
"אל תקחי לי משפטים!!"ריו מסתכל על מאקי,
"אתה לוקח לי משפטים!!!"מאקי צועקת עליו,
"נמאס לי ממך!"שניהם צועקים שוב ביחד.


הכול נגמר בבוקר צעקני ורועש...


The End...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה